royalty free images

Friday, December 14, 2007

tangisan itu

sedih gila! lagi skali aku saket ati sedih semua2 lah perasaan yg tak best aku rasa <--perasaan semalam. hari ni aku dah tak rasa pape.alhamdulillah.

semalam aku ym ngn mbe aku.mbe aku buat satu ayat yg buat aku sedih dan kecik ati!sedihnya!!!aku sedih dr kat opis sampai balik umah.tapi bukan ini yg aku nak cite.

aku sedih sampai aku menangis.sedih!menangis!sedih!menangis! sedih sungguh aku.

sedih....malunya aku.aku menangis kerana dunia...ini yg aku nak cite. manusia mudah lupa.termasuk aku.aku lupa pasal akhirat sbb tu aku menangis kerana urusan dunia.berapa kalikah aku menangis kerana takutkan Tuhan,kerana amalan ku kurang,kerana pahala ku kurang,..rasanya boleh dikira dgn jari.dan berapa kali pula aku menangis kerana urusan dunia...rasanya tidak terkira bnyknya. aku menangis bila tidak dapat sesuatu,aku menangis bila teman menyakiti hati aku.aku menangis kerana segala yg tidak menyenangkan aku....

dengan menangis hati akan menjadi lega.itu sj satu2nya kekuatan yg aku ada.Menangis! tapi kali ini...selepas ini dan pada masa2 akan datang biar lah tangisan aku kena pada tempatnya...kerana Allah. aku rindukan tangisan itu dan aku inginkan tangisan itu...aku masih mencari tangisan itu...tangisan kerana takut kan Allah dan mengagumi kekuasaan Allah serta terharu dengan kasih syg dan nikmat Allah. Insyaallah.

2 comments:

theconfused said...

sue, tangisan tuh melegakan... :) macam yg kita discuss tadik.... bersabolaaaa... :D

akusue said...

hahah...thanx beb...makaseh