royalty free images

Saturday, August 22, 2009

demam

demam. untuk waktu sekarang pasti org disekeliling trauma bila mdgr kenalannya ada yang demam.H1N1.flu yang pemes buat masa kini. mask tiba2 jadi laris. mask yang kat opis aku neh pun aku tepiki jugak nak jual.buka biz mask.dan tadi melalui CM ada pakcik menjual mask.80 sen jeritnye.tak tahu lah aku sebungkus yg dipegangnya itu atau sekeping cuma 80 sen.mahal tuh!bleh wat duit raya.hahaha.

apa yg aku nak cite bukanlah H1N1.aku nak cite bahawasanya aku sedang demam.dah 2 hari dah.tapi alhmdulillah hari ni dah ok.dah bleh nek bas n lrt utk ke rumah kakak aku.cuma nya bila sakit2 mcm ni...agak sedih jugak rasa.nak solatnya, nak bpuasanya, agak lemah rasa tubuh badan.tapi semangat harus kuat.alhamdulillah hari pertama berlalu sudah.

jadi pada sesiapa yang sihat walafiat tu jgn smpai tggu sakit baru rasa nak beramal ibadah. dah sakit kang x larat nak wat hape2 pun.percayalah ckp aku yg sedang demam neh.haish!

semoga amal ibadah kita diterima Allah.Amiiiiiinnn.

2 comments:

theconfused said...

uit.. take k ok!

fifa said...

moga ALLAH merahmatimu, hapuskan dosa-dosa kecil... AMIN...

takper su, sakit sikit je...

aku ni pun tak penah2 gastrik bulan posa, kena gastrik pulak... aku pun heran...