royalty free images

Wednesday, February 10, 2010

rindu

bnyk blog yg aku baca bercerita ttg bulan. bercerita dgn bulan. macam lagu yuna tu jugak...oh bulan! :D
jadi aku pun rasa nak mendonggak langit merenung bulan lah :)

skrip2 dlm filem penah ada cakap mcm ni

" kalau kau rindu aku, kau tenung lah bulan. sesungguhnya pada waktu itu kita sedang merenung bulan yg sama"

wahhh puitis...aku x ingat lah filem mana...tp kebanyakkan filem cintan cintun mmg ada ayat2 romantis camni..haihhh tetibe teringat megi cintan :D ahahahaha


__________________________________________________

bulan
andai ini rasa rindu
biarlah cahaya mu
memenuhi ruang hati ku
bulan
andai ini rasa rindu
biarlah angin malam
menusuk sejuk dalam kalbuku
bulan
andai ini rasa rindu
biarlah engkau turut direnung
seperti aku merenungmu
bulan
andai ini rasa rindu
biarlah rasa ini tetap
rindu dengan tulus dan mulus
kepada Tuhanku
bulan
andai ini rasa rindu
biarlah air mata ini mengalir

dengan penuh kesyukuran
pada Tuhanku
Allah Yang Maha Pencipta segala Keindahan

sesungguhnya rindu itu indah
bila Allah sentiasa ada dlm ingatan

:akusue


*** mak ayah dan keluarga, sahabat jiwa dan adik sejiwa...saya rindu anda

2 comments:

PnConfused said...

hg rindu aku dak??? hehehhehe

akusue said...

hang ka? aku wat2 x rindu ja...biaq incik cayang rindukan hang sorg ja..nti aku obeshadow incik cayang hang lak...kenot2 ahahahaha