royalty free images

Tuesday, March 10, 2009

mana satu aku suka?


kalau dulu masa zaman blaja rasa xsabar nak abis belajar.nak keje..kononnya.berangannn! skang bila dah keje...terasa pulak indahnye masa zaman belajar...seronoknya masa belajar...berangan lagik! kalau di tanya mana satu aku suka...jawapannya...macam dua2 je aku xsuka. rasa mahu kembali ke zaman aku bwh 7 tahun je...sbb aku xpenah masuk tadika...aku nak cuba try tgk rasa jadi budak tadika tu best ke tak.masih berangannn!

teruskan saja pandang ke hadapan...."dariiiiiiiiiiiiiii kiri cepat jalan!" kalau lah segala tindakan semudah kata2...

2 comments:

theconfused said...

ehemmm.. kalo aku.. nak idup takyah sesusah, tapi dpt duit... keh3.... err.. menepati skema jawapanke komen aku ni??

akusue said...

keh3...aku xpaham ayat hg lew