royalty free images

Tuesday, February 24, 2009

hanya kerana satu ringgit

haiya...kerana satu ringgit...nyaris si mamat motor ni kena langgar dengan aku. apekeheinye yeop wei?! nasib baik la aku tgh slow...sempat brek...mamat motor neh bleh brek bila dia nampak ade sekeping duit melayanggg di hadapan matanya. oi mamat motor aku pun nampak la duit tu...tapi aku xde la wat keje gile brek tetibe sbb nak g amik duit tu...x hengat kenderaan kat belakang ke? bleh wat muke x bersalah plak tu...kalau tak, tak pasal2 aje kau, motor kau...atau pun kete aku masuk spital...ish...hanya kerana satu ringgit (aku yakin nilai duit tu cume satu ringgit...sbb wane nye biru)...tapi kalau rm100 pun sanggup kah anda brek mgejut motor anda sedangkan belakang anda ada kereta semata2 untuk memungut wang tersebut?

pagi2 dah wat aku terkejut...ish mamat moto neh...


oh ya...dari kejadian di atas yg benar2 tjadi pagi tadi...buat aku terpiki...hmmmm...mmg org skang sanggup mati demi duit...dunniya oh dunniya...hmmm

2 comments:

theconfused said...

haaaa... ok gaklaa singgit, ada yg merempit mati, tanpa sbrg nilai... besalaaa... dah namapun dunia....

akusue said...

hmmm...btol3...