royalty free images

Friday, February 27, 2009

power puff gul =p

hoho...kali ke dua aku taip...sengal aje...sume yg aku taip tadi ilang...urghhhhh...mengimbau kembali zaman matrik...yg paling aku ingat adalah aktiviti aku dgn yana dan maya. aku kenal maya n yana di sem akhir di matrik...tahun 2001...dan sememangnya citarasa aku dgn yana n maya same. yana n maya sebilik. aku nye x roommate same bilik ngn maya n yana...jadi aku yg memiliki sifat penziarah ni suke la pegi menziarah dan melepak milik pasha xroommate aku yg sebilik dgn yana n maya. yana n maya dua budak engin. kalau aku masuk bilik diorg je mesti diorg tgh study...bagus sgguh mereka berdua ini...yana lak mesti study ngn walkmannya...sifat ingin tahu yg mendalam buat aku tersangkut ngn lagu2 yg yana slalu layan itu...muahahaha...ayumi hamasaki!!! lagu jepun! aku x tahu yana pun suka nippon! so start dari situ bermula lah aktiviti kami. oh ya maya lebih bersifat lemah lembut compare dgn aku n yana tapi kadang2 dia bleh jadi lebih brutal dari aku dan yana..keh3..selain bersembang2 bmcm2 topik aku yana n maya mmg akan bangun awal2 pagi utk pegi chop bilik tv. yaaaaaa bilik tv itu kami yg punya...muahahahaa...mcm gengster plak...sperti biasa awal2 pagi jam 9 pagi xde sape kat bilik tv tu..cenel ntv7 jadi pilihan...cite ape? keh3 anime a ape lagi...samurai x! cardcapture sakura! kami mmg peminat setia dua anime ni...sempat berangan2 lagi...yg penting smpai sekarang aku dan yana berebut kenshin himura! tapi skang yana sudah lebih kepada ichigo walaupun kekasih jiwenya tetap jay chow...ish3...aku? haha...aku? aku suka bapak ichigo so bleh a aku jadi mak tiri yana kang bile dia kawen ngn ichigo (oh ya kami mmg suke masuk ke alam anime neh)...lain pula dgn maya...dia mmg suka anime..tapi dia x se penetik kami sampai berangan2 gitu...tapi aku masih ingat dia penetik dgn telenovela la usur padora...paulaaaa paulinaaa carlos danielll...keh3...oh ya mahallah yg kami duduk tu namenye...erk aku telah tlupe namanya...tp sblum di tukar kepada asrama perempuan asrama itu di duduki oleh pelajar lelaki...yg bestnya bangunan itu ada koridor yg luas dan lantai nya agak lincin..kitorg suka main sliding2 kat situ....sliding pakai hape? muahahaha pakai seliper jepun aaa...dan founder nye adalah maya...keh3...dan aku ingat lagi...penah aku wat keje tah hape2...sebaik saje keluar dari lift tingkat 2 aku terus wat sliding...keh3...dan aku gagal...tersungkur beb...aku perasan waktu itu lift blum tutup abis...malu weh...sbb ramai org dlm lift tu...dgn tanpa cedera aku bangun dan bjalan dgn selambanye menuju ke bilik yg aku nak pegi...keh3..
oh ya...kat matrik tu tiap2 ari rabu (betul ke rabu...lupe dah) ada pasar malam...hehe...kitorg mmg xkan penah terlpas utk pergi ke situ...membeli belah ape yg patut...lepas balik dari pasar malam lepak milik maya n yana makan2...dan yana n maya mmg lebih kuat makan dr aku...yana bleh makan dua hotdog dlm satu mase...satu mende yg aku masih kagum sampai skang...keh3...kenangan di matrikkk...cukup ah sampai sini...kang aku smbung mende yg aku taip mule2 tadi tapi ilang sblum aku sempat post....apedaaaa tenet nehhh...

1 comment:

Anonymous said...

btul, pasar malam rabu. pasar ramadhan pun best gak kan? seronok pikir balik time study dulu. youthful life. xyah pikir pasal bil, hutang, nk simpan duit utk bulan depan, bila nak service keta, bape ringgit nk byr service keta, etc etc.

penat weh jadi orang yang bekerja nih...

sue, apsal ko marah kat 'mangkuk' kat atas tu? bawak bersabar yerr...