royalty free images

Wednesday, February 11, 2009

luahan lolongan pekikan dalam hati =p

penat! penat! penat!
mencik! mencik! mencik!

aku melaung2kan pekikan itu dlm ati...dlm ati jelah...kalau kuat2 pun xde sape dgr...aku je dgr sensorg...kasi bingit saje...lagu tokti yg bkumandang pun sepatah haram dah tak paham...aku pun xto salah aku ke bkn salah aku...yang pasti aku penat dan mencik...penat sbb kena tawaf lagi seround...mencik sbb sebijik kete neh suke ati je masok lane sblh aku...dah tu lembab lak...akhirnya tragedi february blaku...huh...oh ya aku penah dah terlajak dulu...yg tu sbb moto lasenye..kali ni sbb kete lak..kang nak wat kuang ajo di jln raye takut aku xsempat bhari raye lak...takpelah...sesekali jauh guna jln sket(mcm selalu jek)...asalkan selamat sampai sudahlah...alhamdulillah...huwaaaaaaaaa...nak mencik jugak!vudus betol!

5 comments:

ZeQ de Great said...

es ay bee ay arrrrrrrr....

.::Wanie::. said...

sbr kak sue..wut happen??

theconfused said...

apsal hg tak langgar jaaa??

akusue said...

zeq de great: es ay bee ay arrrrr...ceguuu syunadeeeee

wanie: ahak2 k su telajak opis dowh..tpaksa pusing seround...ekekeke

theconfused: aku ingat nak wat drift...pancung...willy sume tu...tp aku malas je nak tunjuk skill aku sume tu pagi2 hari...aku pun malas nak langgar2 neh kang masuk pulak cite penglanggaran tu dlm majalah jelite sape nak jawab..bangga org kampung aku lak kang...so aku redha jelah...lagi pun kete aku dah lame x jogging..bio la dia jogging seround dua...hang tau aku pi pusing kot stadium nuhhh...hehe hang kan tau aku allergik roundabout..hua3

theconfused said...

hahahahah.. yelahhh.. aku percayalah akan niat suci murni hg tuh.. muahahahahha...

takleh blah.. gila ikut stadium tuuuu