royalty free images

Tuesday, January 1, 2008

aku membebel pada 010108

haiya...hari ni 1/1/08....tahun baru...tarikh baru...lembaran hidup yg baru...tapi masih duduk atas kerusi aku yg tahun lepas,meja opis aku tahun lepas,komputer tahun lepas,keyboard tahun lepas,fail tahun lepas pun aku maseh kena belek...dan skang aku kat opis aku dengan muka sememeh sbb dari pagi aku masuk opis sampai skang aku maseh tak jumpa mood tahun baru aku.~aku bosan!itu yang pasti.

semlm time org dok sebuk countdown...sementara artis pulak dok sebuk melalak kat stage buat show konsert bagai sempena menyambut tahun baru aku pulak sebuk atas katil...tido...muahahaha..lepas sembhyang maghrib n baca Quran aku terus tido...mgantuk giler sbb siangnya bleh tahan bznya aku kat opis wlpun disamping ke bz an tu terselit ke lazy an aku.heh!...buka mata je dah kol 1...tapi aku sambung tido lagi...ngeh3. sebelum subuh aku bgn...solat aku belum cukup....kena bgn weih....sempat lak jugak aku wat solat tambahan..hehe...pastu aku collapse balik...zzzzZ.

dan la ni aku dok kat opis mghitung time nak lunch....xlapo tapi bosan...hmmmm...membe aku ada mesej tanya azam baru aku...heheh aku reply...aku state azam aku ada dua 1)nak ada bnyk duit 2)biarlah rahsia kat blog ni...kat mbe aku aku bgtau...kat cni xbleh....malulah...kuahkuahkuah

bila piki balik tahun lepas apa yg aku wat dlm idup aku...hmm mmg xda apa yg menarik selain perangai clumsy aku yg memalukan diri aku sendiri dgn peristiwa2 yg tak diharapkan berlaku aku jugak mghabiskan duit membeli cd2 sama ada pirate atopun ori,selain itu aku jugak menghabiskan masa dgn tdo,tgk tv,baca bnykkkk buku yg sumenya tak habis,donlod lagu,uplod lagu,sms ngn mbe,jln2 cuti m'sia,snap gmbo2 yg kunun2 nya menarik bg aku,....woah bnyk jugak yg aku wat...tapi bila wat pkara yg sama setiap ari perasaan bosan mula muncul memberi salam...hmmm

skang perasaan malas pulak muncul...so aku berhenti di sini....aku taknak wish hepi new year sbb aku nak tggu maal hijrah yg tak berapa hari lagi....itulah tahun baru utk kita sebg umat islam.....tahun baru yg patut kita sambut ngn doa dan azam....insyaallah. =)

No comments: