royalty free images

Thursday, January 24, 2008

kami suka main tembak2

aku dan dia.kami suka main tembak2.tapi bukan tembak ngn pistol.tembak ngn nset.nset dia nset nokia.nset aku nset sony.kalau dia tembak aku,lagu sudirman kat nset aku nyanyi2.kalau aku tembak dia...err aku tak tau dia pakai lagu apa...keh3.janji aku dan dia mesti miskol 3 kali.aku yg poyo meletakkan syarat 3 kali.sebab?!.sebab satu-aku suka no. 3, sebab dua- i miss u ada 3 pkataan, sebab ketiga- ikut suka aku a nak miskol 3 kali.pagi tadi time subuh dia tembak aku lagi.tapi esok pasti dia tak tembak aku.dia dah pergi brjuang.offshore.kat sarawak dia kata.dan hanya dgn dia aku boleh main tembak2.kalau dgn orang lain,diorg bukan tembak aku ngn nset diorg tapi tembak aku ngn ayat2 marah sbb kaco diorg.keh3.tak semua org suka main tembak2.itulah kesimpulannya.kepada dia...selamat berjuang.semoga sentiasa sehat dan bahagia.kirim salam pada camar.kirim salam pada jaws kalau ada yg lalu.jaga diri ya wahai waida.

lagu yg bunyik kat nset aku ada kat atas sebelah kiri.njoy d song! (^_^)v

No comments: