royalty free images

Wednesday, January 23, 2008

prosperity burger =)


prosperity burger seperti gmbo disebelah adalah prosperity burger yg aku makan bape mggu lepas.waida ckp aku mkn burger itu mcm ratatouille..ngeh3..sebnarnya prosperity burger aku dan dak yana mmg dah hancur bila 2 3 kali masuk mulut.sama ada roti dia agak lembut dan gebu atau aku dan dak yana yg terlalu rakus bila melahap prosperity burger tersebut tidak pula aku amik peduli.muahaha.dan sudah 3 kali aku mkn burger ini.efek yg aku dapat dari burger ini adalah perut aku yg kureng daya ketahanan ni telah saket!gara2 blackpepper nye yg dasat giler(sebut ala2 awie dlm zombie kg pisang) pedas.namun aku ttp nak p mkn lagi ujung bulan neh.muahaha.hanya satu sbb~sedap!
inilah cerita aku ttg prosperity burger.sekian dari aku yg taksub dengan makanan.Alhamdulillah dgn rezeki dari Allah.

No comments: