royalty free images

Friday, January 25, 2008

sarapan pagi

ya....sarapan pagi amat penting!demi memula kerja anda perlu bersarapan.tetapi....huwaaaaa...kenapa perlu bersarapan pagi di atas motorsikal yg sedang bergerak dgn lajunya??!dgn selambanya dia memasukkan roti gardinia(imiginasi aku semata2 sbb dari jauh rupa mknan tu cam roti) ke dalam mulutnya.aku yg dok betul2 belakang moto dia rasa begitu tertekan.satu: sbb aku pun lapaq jugak! dua: huhu selamba dia je mkn dgn sebelah tgn bawak moto yg mmg dah melelong tuh.tiga: lepas satu abis dia bleh amik lagi dlm rega moto dia dan makan lagi...woah sgt merisaukan aku.terpaksa lew aku tekan minyak dan potong dia.malang mmg tak berbau,roti yg dia mkn la yg berbau walaupun aku tak bau,smpai kat traffic light dia berhenti depan keta haku.huwaaa.dan dia masih makan makan dan terus makan.dalam hati aku "huhu lapaq sungguh mamat neh!"

moral of d story...tolong lew jgn bawa moto smbil makan kalau nak makan jugak berhenti lah di tempat yg sepatutnya dan makanlah sepuas hati anda.sygi org yg dok blakang moto anda!!!!huhu.

No comments: