royalty free images

Monday, September 15, 2008

^_^

semalam ira kol...hehe xsempat cakap bnyk sbb aku tgh drive. tujuan dia call nak menjeleskan aku sbb dia tgh ada kat matrik pj...huhuhu..nostalgia.

bila bcakap ngn ira smlm wat aku teringatkan shah.

bila bcakap ngn waida wat aku teringatkan azim n pipah.

bila bcakap dgn yana wat aku teringatkan maya.

bila bcakap ngn qina wat aku teringat mid n d gang.

ira n shah mbe aku time dlm kelas kat gombak.waida azim n pipah mbe aku lepak sesama time kat hostel kat gombak.yana n maya mbe aku lepak sesama time kat hostel kat matrik. mid mbe bilik aku kat hostel kat gombak n qina n d gang slalu lepak bilik aku sbb adanye mid.

...dan alhamdulillah sumenya masih keep in touch...semoga kalian sentiasa dlm lindungan dan keberkatan Allah.Amin ^_^

3 comments:

Unknown said...

mana2 hapdet?? heheheh

akusue said...

heheh xdok idea ngn malas pulok esok2 ah

Anonymous said...

wo, padanla aku selalu tersedak. ko sebut nama aku rupanya. ko turun kl cakapla ngan aku, bleh aku amik ko gi jalan2. aku cuti sekolah free je.