royalty free images

Thursday, September 4, 2008

post malas

k.o.s.o.n.g.itu yg aku rasa skang...otak yg kosong.satu hape pun xde dlm otak.mende apa pun xda langsung terlintas.k.o.s.o.n.g.haha ntah le...tapi rasa nye aku teringin nak wat satu benda kat post ni...smbel pegang pen menulis kat resit yg belum aku setelkan lagi aku menaip benda2 kat bawah ni....dan otak aku tak k.o.s.o.n.g. lagi...haha

c.u.c.u.r.u.d.an.g.a.g.a.r.a.g.a.r.s.i.r.a.p.t.o.m.y.a.m.m.u.r.t.a.b.a.k.d.a.g.i.n.g.
m.a.s.a.k.h.i.t.a.m.s.e.r.u.n.d.i.n.g.k.e.t.u.p.a.t.m.e.e.r.e.b.u.s.m.e.e.k.a.r.i.a.y.a.m.
p.e.r.c.i.k.c.u.c.u.r.b.a.d.a.k.n.a.s.i.t.o.m.a.t.o.n.a.s.i.k.e.r.a.b.u.n.a.s.i.u.l.a.m.n.a.s.i.
b.e.r.y.a.n.i.a.y.a.m.m.a.s.a.k.m.e.r.a.h.l.a.k.s.a.b.i.h.u.n.s.u.p.k.u.i.h.g.u.l.a.
m.e.l.a.k.a.l.e.p.a.t.p.i.s.a.n.g.d.o.n.u.t.d.a.g.i.n.g.b.a.k.a.r.a.i.r.a.s.a.m.n.a.s.i.p.u.t.i.h.
l.a.i.c.i.k.a.n.g.a.i.r.t.e.b.u.a.i.r.o.r.e.n.a.i.r.s.i.r.a.p.a.b.c.

s.e.t.e.m.hmmm nak drive keta malas time2 tgh hari camni...nak menapak?huhu piki 18 kali jugak la tgh2 bulan puasa di waktu2 tgh hari yg agak panaz begini...huhu tapi buat masa ini brg yg aku sgt perlukan adalah s.e.t.e.m.dan aku tekad nekad tepat...aku menapak je lah...lebih rela jln kaki dr pulas stereng yg bukan power stereng itu mencari parking di waktu2 lunch begini.j.a.l.a.n.k.a.k.i.j.a.l.a.n.k.a.k.i.j.a.l.a.n.k.a......ha xabih aku taip mbe aku ckp dia ada setem...beli kat dia je...hoyeayhhhhh xyah jln kaki....muahahahaha.alhamdulillah.

em eay el eay es en wai ee arrrrrr!!!! huhu


5 comments:

akusue said...

dan akhirnya aku menapak jugak sbb aku nak post surat yg dah smggu tertangguh...hua2..smpat soping beli koktel buah2an...nak wat p.u.d.i.n.g hoyeayh!

Anonymous said...

uit kasu meroyan
wakakaka jom cawi setem
huwaaaaaaaa ite malas gak nak p beli
tp ite memerlukan setem jugek
wah beshnya puding tp i x makan

Hudd Pique Lovato said...

hehe...sy smp amik pn n ketas nk tulis lik ayat last skali tuh..
ampes je..
pening pale bc..huhu

Unknown said...

ampess.. wat aku ngeja dgn susah nyaaa.. hahhaha

akusue said...

hehe minta ampun semuaaa