royalty free images

Thursday, October 30, 2008

aku turun kl lagi episod 2

sambungan dari aku turun kl lagi...sbb post nye cam pjg so aku asing kan gmbo kat new n3 sbb cam agak susah aku nak masuk kan gmbo di tmbah pulak aku agak malas...so aku buka n3 episod 2...sila lah menjamu mata. he =)


laut (^_^)v thx 2 miss B bw i lepak kat cni

best je aku tgk budak2 ni bermandi mande...aku skodeng diorg je...muahaha

aku n miss B...peace peace

miss B dan aku salah redah jalan...kitorg terlalu di kawasan lalang ape ntah...siap ade bola2 kecik yg berduri...huhu...keadoian kitorg di situ.dah kena tu satu hal saket....nak mencabutnye tu pun saket gak..tajam hoooo.huhu.pesanan pihak penaja...bila berjalan jgn x pandang bwh ye.

ini gmbo miss B...sape dia?ha lu piki la sendiri!?

jay chou n mrs jchou...ahak2...otw ke avenue k...gmbo jay chou ni anda bleh dapati di lorong pjln kaki stesen lrt klcc.punya la ssh nak hamik gmbo ni sbb org yg lalu lalang tu punyelah ramai!huh!..


untuk gmbo di bawah silap lap air liur anda...tahan kesabaran perut anda ye...minta maaf sbb paparkan gmbo2 ini

layan eskrim depan laut....fuhhhhh...melatoppp!

4 jam di beger king!mrs jchou mkn mushroom beger hape tah,3 mashed potato,french fries n air mineral.aku mkn bbq cheese beger,1 mashed potato n ice lemon tea yg best.

cikencop aku mkn kat uptown sebaik je smpai dr kedah jumaat mlm tu...hak2...time kasih kakak saye n abg ipo saye.

abc yg paling superb penah aku mkn! lokasinye kat shah alam kat webworld ke hape tah...perghhhh...sgt sedap...tapi manis sket a sbb dia mix ngn choc.

1 comment:

Unknown said...

padanlaa hg kata kalu aku pi aku jadik model.. ngeh3.. cung2.. tak sesia beli kamera mahai...