royalty free images

Friday, October 31, 2008

semalam dan hari ini

semalam

aku kena lagi....org amik kesempatan pada aku lagi...sgt mudah...org kata aku kaso...ganaz...brutal...tapi senangnye aku kena pijak...di pijak...aku pula sekadar memijak...lantai.


hari ini

aku tak nak berlembut lagi...hati aku sape nak jaga kalau bukan aku. aku dah penat.aku bukan nye kaye sngt nak buat amal jariah.baik aku kasik kat org yg lbh memerlukan drp org yg sekadar amik kesempatan.sekian terima kasih...harap maklum.get lost!


p/s: mgkin mcm kaso sket bahasa..tapi itu apa yg aku rase skang.ya aku sedang beristighfar.aku jugak cuba ikhlas sblum ni...dan mmg tidak terbukti iman seseorg selagi tidak di uji. mgkin kali ini giliran mereka pulak utk di uji. balik sendiri lah wei.aku bukan dreba korg!

4 comments:

theconfused said...

hg jadik dreba?? hg???? ahahahahahha........ rentikanlah weiiii

theconfused said...

aku bukan nak ckpler, hg slalu lembut ati.. hahahahha... slalunyerlaa.. tp ari nih taktolaaaa

kai said...

pergh pemberontakan!!!

fifa said...

a'kum sue.

aku paham perasaan ko, aku penah kena arah2 jadi supir. sabar ye. klu derang buat lagi, ko buat2 tak paham je.