royalty free images

Thursday, November 20, 2008

hehe

kenape tibe2 saya suka wang kertas polymer?

semenjak bnm mengeluarkan wang kertas polymer neh aku wat xtau je...aku guna je seperti biasa.aku pun xtau bila aku mula guna dan bila wang kertas polymer neh mula ada dalam beg duit aku semenjak ia diperkenalkan.tetapi tiba2 hari ini...ayat pertama yg keluar dr mulut aku...

"huh...mujur lah duit polymer"

aku amik...dah aku basuh duit tu dgn rileknye...kalau tak rugi haku walaupun hanya 5 hengget...5 hengget tu cukup utk aku makan lunch sok tau.

pasni harap2 duit nilai beso2 sket dibuat polymer jugakkk...ekeke

kat sini ada maklumat pasal wang kertas polymer neh klik

7 comments:

ABC_tarik said...

tak kesah ape2 material pon.. asal duit... kekekeke..

akusue said...

hua3...bila duit anda tercicir dlm toilet material pembuatan duit tersebut sgt pentinggggggggggggg....wakakakaka

theconfused said...

ko bg jatuh dlm toilett?? huhuhuhu.. duit yg bucukkkk!!

akusue said...

tercicir aaa...jgn pikir lain aaa...jatuh kat lantai je tau..ish..ngades ah ko!(nak ckp ko ngade kat blog aku mcm ko ckp aku ngade kat blog ko)muahahaha

akule said...

saje ngetest setelah mendapat aduan xleh post comment...kenape kenapee??

theconfused said...

muahahahaha...

pEnNa said...

Hye..
yg pentim..duit tetap duit gitu..;)
nway,nice blog..