royalty free images

Tuesday, November 25, 2008

Tag Sesaje


Sebenarnya aku tak kena tag pun...tapi demi meng aktifkan blog ini (aku tau ramai berharap blog aku x bsawang...ye lah sangat) so aku amik tag ni dari blog theconfused aku tau dia mmg kasik sesape je amik tag neh plus aku rase tag ni menarik jugak..kui3...macam ala2 sambung ayat.



1) bekas kekasih saya adalah...
bekas tupperware...sila amik perhatian...ayat di atas takde kaitan dgn saya sbb saya tak pernah ada kekasih (aku mggunakan ganti nama saya sbb utk menyedapkan ayat.memberi kesinambungan pada ayat yg menggunakan saya sebagai kata ganti nama)

2) saya sedang mendengar...
radio dr pc mbe saye yg sangat perlahan...rasenya lagu yg bermain adalah lagu yg pernah dr estranged...jauh di satu sudut ada amoi bukak radio jugak...tp lagu cina...tak pasti lagu apa...ada jugak bunyi sorg amoi sedang bekpes...mgkin makanan yg bersup...srlppp srlppp bunyiknye...hampeh...dan bunyi keybod yg sedang di taip oleh saya.

3) mungkin saya patut
start buat kerja skang...tapi saya sedang menaip n3 dan jerit2 kat hbc...nanti2 lah saya buat kerja

4) saya suka
menonton tv...alangkah bagusnya kalau ofis ni ada tv...bleh saya buat kerja sambil menonton..(buat kerja lah sangat)

5) sahabat2 baik saya
semua jauh2..huhu

6) saya tak paham
politik zaman sekarang...tak paham tak paham...dan err buku manual kamera saya...huu

7) saya kehilangan..
duit....baru lepas tapau nasik tadi...jadi duit saya dah hilang sbb kasik kat peniaga nasik tadi

8) ramai yg berkata...
saya sengal...tapi saya tak sengal...tapi xpe saya terima seadanya...sbb saya tahu makna sengal itu adalah comel...jadi saya tahu mereka sedang memuji saya...terima kasih pada yg ramai berkata itu

9) makna nama saya...
saya pun kurang pasti makna nama saya...tapi tak silap saya...eh...kang tahu lah nama sebenar saya...jadi saya beritahu secara indirect lah...yg saya tahu dua huruf depan nama saya tak ada makna...7 huruf belakang ada makna...tapi saya tak amik tahu pula...nanti lah bukak kamus arab.

10) cinta tu adalah...
sesuatu yg melibatkan perasaan...yg kita tak tahu bila ia datang dan tak sedar bila ia hilang...yg saya sedar saya sedang rase sekarang adalah...kelaparan..hu

11) disuatu tempat, seseorang sedang..
menaip n3 di blognya...(saya lah tu..ekeke)

12) saya akan cuba..
bertahan smpai pukul 5.30 petang untuk lepak kat ofis neh...huhu


13) Makna SELAMANYA
kekal...abadi...adabi....haha....pelik kenapa ada soklan begini dlm tag sesaje neh.

14) Henpon saya
satu sony ericsson wane...ntah gold kot...saya beli bulan 8 tahun 2006...so dah lebih kurang 2 tahun saya guna henpon neh, satu lagik henpon nokia..wane itam...saya beli tahun lepas...bulan tak ingat pulak...rasanya bulan 11..saya beli setelah henpon nokia 3310 yg saya guna sejak umo 18 tahun rosak...huwaaaaa...sgt sedih.oh seblum ni ada guna satu henpon...jenama nokia jugak...tapi saya lupa nama modelnya...saya trade in utk dapatkan henpon sony yg sekarang ni

15) saya paling meluat bila...
berjalan di belakang kapel yang bercinta, sangat lemah gemalai jalannya...macam nak sekeh rase.harap maaf.

16) Bila saya bangun dr tidur
saya buka mata...kalau x buka mata tak nama bangun tido la...ish

17) Party adalah..
pesta?...majlis?...keramaian?...kenduri?...ntah...yang penting ada makan-makan....hoyeayh2

18) haiwan yg paling cute pnh saya jumpa
erk...saya kurang suka pada haiwan...saya paling tak suka tgk semut dan kucing...semut sgt menggelikan kalau diorg..err...diosemut bergerak secara beramai2 walaupun itu simbol perpaduan.kucing...saya sangat tak suka sbb dia suka bermanja2...ha nak cite...hari tu ada labah2 yg sangat beso melekat pada side mirrow sblh kanan kereta saya...saya memandu suka buka tgkap kereta...terlihat akan labah2 tersebut terus saya terkejut..saket jantung weh...dan2 tu saya naikkan tingkap kereta saya...huh...itu lah binatang paling mengejutkan dan mengerikan pernah saya jumpa...(macam salah jawap je...heh..saya peduli hape)

19) peringkat umo yg paling menyeronokkn
zaman blaja kat unibesiti...antara 18-24 tahun...aka zaman remaje...skang pun masih remajeeee(hua2 x akan mengaku tua)...walau tertekan dgn setadi,exam,teman2 yg macam2 perangai,kampung yg jauh...tapi saya gembira...sekarang pun gembira jugak...pendek kata...dari kecik smpai sekarang saya gembiralah...sedih2 tu biasa lah...sape yang tak pernah sedih...

20) hari ini...
saya pakai kemeja kaler putih....mood malas semalam masih bersisa

21) mlm ini saya akan...
menonton tv seperti biasa...tapi malam ni rancangan tak best...jadi mungkin saya akan tido awal...aiyakk...ada buku yg perlu di baca...hu

22) saya btl2 inginkan...
duit...boleh la saya cuti2 malaysia dengan gembira

23) bila tgk muka kt cermin pg td...
saya nampak muka saya yg comel seperti hari2 sebelumnya...(ramai org kata...)

24) shopping kompleks..
adalah sebuah bangunan

25) makanan segera
anda akan dapat dengan segera...maka dengan segera anda boleh makan...

26) ayat2 terakhir kata pd org...
takut plak saya statement di atas neh...mcm nak pergi tak kembali je...tapi last stetment tadi saya tanya ofismate saya min price for abx courier is how much?

27) Nk pnjgkn tag ni?
huuu...dah smpai tahap menyampah jawab 27 soklan neh...saya panjangkan pada NAD sajalah sbb dia sudah buka kembali blog nya...tahniah NAD =)

3 comments:

TepeT said...

hahahaha kak sue.... u make me guling2 la...

Unknown said...

ko mmg smpi skang pon kecik weiiiiiii.. hahahahahha..

see.. tag adalah cr mudah utk hapdet.. hahahhaha

nad said...

smpai heart u buat i cmni!
waaaaa..xmo buat!!
wakaka :P