royalty free images

Monday, December 1, 2008

sketchbook


sketchbook.latest cd aku aku beli last friday...aku baru layan smpai chapter 5...full episode ada 13 chapter...8 chapter to go..he...

cite pasal budak ppuan yg suka melukis n join kelab seni kat skolah dia...mana2 pegi mesti bawa sketchbook...dan..sepanjang aku layan smpai chapter 5...aku dapat quote dia nye dialog...

"manusia melihat sesuatu yg sama dgn idea yg berbeza"(translation aku)

yg aku pasan budak2 dlm cite ni ada idea masing2 dan minat masing2...diorg melihat setiap benda di sekeliling sebagai ilham untuk diorg melukis...diorg melihat sesuatu untuk di lukis...(^_^)/


sketchbook aku he
mukasurat pertame...tahun 2004

ape relevan nye cite aku ni dlm n3 ni sebenornye adalah cite ni buat aku teringat pada sketchbook aku yg dah habeh...ekeke...dan...dah lame aku tak melukih..tapi sketchbook aku size kecik nye ade lagi...beli dr tahun 2004 tak habeh2 lagi sbb aku slalu guna yg size beso sket tu...so bila tgk cite tu rase nak melukih balik...tapi...aku rasa...aku...malas...hua3 (^_^)v

No comments: